дигитална карта за лоялност за заведения

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

През последната година и половина голяма част от заведенията продължиха да работят благодарение на платформите за доставка на храна по домовете. Без директен контакт с крайния потребител, обаче, стимулирането на редовни поръчки става почти невъзможно. За да достигат до повече клиенти и да ги задържат, заведенията трябва да могат да получават обратна връзка от своите клиенти (независимо дали поръчват храната си онлайн или идват на място), както и да имат действаща програма за лоялност и награди, за да стимулират редовните поръчки. 

Досега програмите за лоялни клиенти се изразяваха в събиране на хартиени ваучери за отстъпки или карти с печати, които клиентите лесно губят или просто не носят със себе си. Някои ресторанти пък разчитат на собствено мобилно приложение, което обаче, е много скъпо за разработка, а мобилните телефони на потребителите са препълнени с множество приложения, който те дори не ползват. 

Е, сега вече има много лесен и достъпен начин за градене на лоялност и стимулиране на редовни продажби, а именно дигитална карта за лоялност върху мобилните канали. 

Какво означава дигитална карта за лоялност “върху” мобилните канали? 

digitalna-karta-za-loyalnost-subscribe.jpgОзначава, че е достатъчно клиентите да имат Viber или друг мобилен месинджър в телефоните си и там само с един клик могат да се присъединяват към вашата програма за лоялност. Веднъж абонирали се, тяхната дигитална карта за лоялност си остава във Viber и е винаги под ръка на клиентите. Там те лесно събират точки при поръчка, “отключват” награди, препоръчват приятели, правят поръчки и резервации директно през картата за лоялност. От друга страна, заведението има достъп до админ панел, където следи поведението на своите клиенти и лесно може да открои най-лоялните от най- пасивните и да предприеме подходящи действия. 

Как работи? 

Вижте демото (трябва да имате Viber, за да тествате): https://democafe.app/ 

Това е демо карта за лоялност за кафене с няколко основни функционалности:

  1. Начало. Поздравително съобщение, което пояснява какво е това и какво да очакват потребителите ако продължат. 
  2. Записване в база с контакти. След като дадат съгласие и продължат чрез бутона “Да, запиши ме”, те вече стават абонати и вие можете да следите техните активности вътре в картата. По този начин придобивате абонати според всички GDPR изисквания и си създавате своя собствена база с контакти. 
  3. Основно меню. Веднъж съгласили се да продължат, абонатите стигат основното меню, чиито бутони ще са винаги там. 
  • Бутонът “Точки” показва колко точки е събрал абонатът. Той може да получава точки всеки път, когато си поръча нещо от вашето заведение. Достатъчно е само да му въведете телефонния номер в админ панела и брой точки, които искате да му дадете и той ще ги получи автоматично в своята Viber карта, придружена с Viber съобщение. 
  • Бутонът ”Награди” показва колко точки са необходими, за да се отключи всяка от наградите. Когато се съберат нужен брой точки за дадена награда, тя става цветна и вече е достъпна за поискване от абоната.
  • Бутонът “Поръчай” води към дигиталното меню на заведението, където с няколко клика абонатът може да си поръча храна както за вкъщи, така и на място в самия ресторант.
  • “Бутонът “Сподели с приятел” позволява абонатът да изпрати линк към програмата за лоялност на свой приятел, а вие ще можете да проследите кой абонат колко нови приятели е довел в програмата ви. Тази функционалност е много ценна ако искате да популяризирате нова услуга, нова локация, ново меню и да достигнете до повече хора. Достатъчно е да планирате в какво да се състои кампанията “Сподели с приятел”, а именно колко абонати целите да достигнете, каква ще е наградата за най-активните, на какъв принцип ще се избира победител и как ще я комуникирате с вашите клиенти. 
  1. Други функционалности. Можете да изпращате напомняния за неизползвани награди или оставащи несъбрани точки, да информирате чрез съобщения за предстоящи събития, промяна в менюто, локацията, работното време и още много. 

Какви са предимствата?

 

 

Subscribe.bg е инструмент за лоялност, който ви дава възможност да поддържате близки отношения с клиентите си деликатно, без да се натрапвате и без да ги ангажирате с допълнителни инсталации. Така лесно можете да персонализирате предложенията си към тях и да стимулирате редовните продажби:

  • Имате директен достъп до вашите клиенти и събирате данни за клиентското поведение в съответствие с GDPR
  • Увеличавате продажбите си с до 40%
  • Намалявате разходите за намиране на нови клиенти 5 пъти като градите дългосрочни взаимоотношения с тях. 

Как клиентите се присъединяват в Subscribe.bg? 

Ние изграждаме вашата дигитална карта за лоялност и награди според вашите нужди и генерираме линк и QR код към нея, които използвате онлайн или във физическата ви локация за бърз достъп до картата. Освен това, когато нов клиент направи поръчка от вашето заведение, можете да му изпратите SMS с покана и линк към картата за лоялност. 

Подходяща ли е дигиталната карта за лоялност на Subscribe.bg за Вашето заведение?

Дигиталната карта за лоялност е подходяща за всяко заведение и ресторант, който се фокусира върху изграждането на дълготрайни клиентски взаимоотношения, лоялност и редовни продажби. С радост ще обсъдим вашия бизнес казус и ще изготвим персонална оферта. 

Поискай демо