Blog

Блог
103, 2021

Клиентска лоялност в ера на дигитална трансформация

Една от малкото положителни страни на Ковид е, че ускори дигиталната трансформация на много бизнеси. Тази промяна, обаче, ги изправи пред ново море от предизвикателства, а именно:  да предоставят на клиентите си безупречно технологично изживяване 24/7  да градят тяхното доверие, когато нямат директно взаимодействие с тях  да превръщат това доверие в редовни продажби. За да се справят с тези нови [...]

1112, 2020

Алтернатива на email?

Всяка компания се бори да достигне до потребителите. Това е нелесна задача, тъй като каналите за комуникация днес са най-разнообразни, а потребителят е пренаситен от стотиците съобщения, картинки и видеа, с които е бомбардиран ежедневно в тези канали. В резултат, битката за Неговото внимание е ожесточена. В тази статия ще споделим нашите наблюдения върху факторите, определящи дали едно съобщение ще [...]

112, 2020

3 идеи за забавни коледни маркетингови кампании с чатбот във Viber

Идват празници, а празничният Дух тази година се нуждае от малко побутване и напомняне, че хубавото всъщност предстои. Какво може да направи вашият бизнес, за да посръчка този коледен Дух и да всее малко усмивки и радост на клиентите? Ами, може да сътвори игри и смешки, и да раздаде подаръци. Съобразено, разбира се, с всички пандемични правила.  Ние ви предлагаме [...]

2011, 2020

Проучване на Subscribe.bg – потребителите „ЗА“ мобилните оферти по Viber [Case Study]

  Използвахме Viber чатбот, за да създадем кратка интерактивна мобилна анкета на тема “Промо ваучери”, чрез която искахме да проверим:  Откъде потребителите се информират за промоции, и дали биха получавали промоционални оферти директно през  мобилното устройство по Viber или SMS; Колко ефективна е платформата Subscribe.bg при събиране на клиентска база с контакти, осъществяване на промоционална кампания (click rate, open rate [...]

2011, 2020

Вашият бизнес има нужда от мобилен маркетинг

“Бъдещето на мобилния маркетинг се крие в свързването на точките между физическото и дигиталното. Мобилните технологии са мощно средство и когато се съчетаят правилно с по-традиционни офлайн подходи, се получава една силна спойка, свързваща всичко заедно.” ~  Майк Рейнолдс, Старши мобилен изпълнителен директор, International Advertising Bureau Какво е мобилен маркетинг?  Знаете ли, че броят на потребителите на мобилни устройства в [...]

1211, 2020

Резултати от интерактивната мобилна анкета във Viber на тема „Промо ваучери“

  Създадохме чатбот във Viber, чрез който проведохме интерактивна мобилна анкета на тема промо ваучери. Целта бе да тестваме open rate и engagement, както и да съберем статистически данни относно това къде и как потребителите желаят да получават промо оферти.  Попълнилите я участват в томбола за награда ваучер от 100 лв. от Технополис.  Резултати от Viber кампанията: Бюджет за Facebook [...]