Blog

Блог
2506, 2021

Какви проблеми срещат ресторантите, когато използват платформи за доставка на храна 

Множество ресторанти в последно време претърпяха светкавична дигитална трансформация, за да продължат да функционират. Започнаха да приемат поръчки онлайн и да доставят храна до вкъщи. Адаптираха менютата си и начинът, по който комуникират с клиентите. Голяма част от тях се възползваха и от удобството на платформите за доставка на храна, чрез които стават лесно откриваеми за потребителите и получават готова [...]

1506, 2021

Как да стимулирате редовни продажби в заведението с дигитална карта за лоялност

                    През последната година и половина голяма част от заведенията продължиха да работят благодарение на платформите за доставка на храна по домовете. Без директен контакт с крайния потребител, обаче, стимулирането на редовни поръчки става почти невъзможно. За да достигат до повече клиенти и да ги задържат, заведенията трябва да могат да получават [...]

103, 2021

Клиентска лоялност в ера на дигитална трансформация

Една от малкото положителни страни на Ковид е, че ускори дигиталната трансформация на много бизнеси. Тази промяна, обаче, ги изправи пред ново море от предизвикателства, а именно:  да предоставят на клиентите си безупречно технологично изживяване 24/7  да градят тяхното доверие, когато нямат директно взаимодействие с тях  да превръщат това доверие в редовни продажби. За да се справят с тези нови [...]

1112, 2020

Алтернатива на email?

Всяка компания се бори да достигне до потребителите. Това е нелесна задача, тъй като каналите за комуникация днес са най-разнообразни, а потребителят е пренаситен от стотиците съобщения, картинки и видеа, с които е бомбардиран ежедневно в тези канали. В резултат, битката за Неговото внимание е ожесточена. В тази статия ще споделим нашите наблюдения върху факторите, определящи дали едно съобщение ще [...]

112, 2020

3 идеи за забавни коледни маркетингови кампании с чатбот във Viber

Идват празници, а празничният Дух тази година се нуждае от малко побутване и напомняне, че хубавото всъщност предстои. Какво може да направи вашият бизнес, за да посръчка този коледен Дух и да всее малко усмивки и радост на клиентите? Ами, може да сътвори игри и смешки, и да раздаде подаръци. Съобразено, разбира се, с всички пандемични правила.  Ние ви предлагаме [...]

2011, 2020

Проучване на Subscribe.bg – потребителите „ЗА“ мобилните оферти по Viber [Case Study]

  Използвахме Viber чатбот, за да създадем кратка интерактивна мобилна анкета на тема “Промо ваучери”, чрез която искахме да проверим:  Откъде потребителите се информират за промоции, и дали биха получавали промоционални оферти директно през  мобилното устройство по Viber или SMS; Колко ефективна е платформата Subscribe.bg при събиране на клиентска база с контакти, осъществяване на промоционална кампания (click rate, open rate [...]