Blog

Блог
909, 2020

Как да използвате мобилните купони в магазина, за да увеличите печалбата си

Използвали ли сте промоционални ваучери и купони в магазина си досега? Потребителите обичат да ги получават, но е време да признаем, че хартиените купони постепенно отстъпват място на мобилните. Предимствата на мобилните купони са много: те остават в телефона до момента на използване, не се губят, лесно се проследяват резултатите от тях, научава се повече за потребителското поведение, могат да [...]

2408, 2020

3 съвета как да увеличите печалбата си от онлайн търговията

Когато фиксираните разходи са високи, паричният поток е слаб, а трудът представлява основна част от разходите ви, единственият начин да спасите бизнеса си е да продавате повече. В тази статия ще споделим 3 съвета как да увеличите печалбата си от онлайн търговията. Ще споделим и гледната точка и опит на един от най-младите и успешни маркетолози в България в момента [...]

1008, 2020

Вашият бизнес има нужда от мобилен маркетинг

“Бъдещето на мобилния маркетинг се крие в свързването на точките между физическото и дигиталното. Мобилните технологии са мощно средство и когато се съчетаят правилно с по-традиционни офлайн подходи, се получава една силна спойка, свързваща всичко заедно.” ~  Майк Рейнолдс, Старши мобилен изпълнителен директор, International Advertising Bureau Какво е мобилен маркетинг?  Знаете ли, че броят на потребителите на мобилни устройства в [...]

3107, 2020

От хартиени купони за отстъпка до интерактивни мобилни купони

Купоните за отстъпка са средство, което потдиква към покупка, тъй като именно цената диктува на потребителите от коя стока или услуга да спестят. В тази статия ще ви разкажем защо се появяват първите купони; как еволюират от хартиени в интерактивни мобилни купони, и какви са техните предимства за бизнеса. Тествайте с безплатен мобилен купон Как се появяват първите купони за [...]

2207, 2020

Как да превърнете клиентите в ресторанта в редовни посетители

За да увеличите продажбите в ресторанта си,  е нужно да познавате добре клиентите и да поддържате топли взаимоотношения с тях. В тази статия ще ви разкажем защо според шеф Джун Йошида, създаването на общност е ключовo за успеха на един ресторант. А после ще споделим как съвременните технологии помагат да изградите качествена връзка с вашите клиенти и да ги [...]